Menu

dijous, 22 de gener del 2015

Dani Alves: d'home a closca humana

Benvolguts barcissimers,

Abans de res volia agrair-vos la possibilitat que em doneu de participar en aquest blog tan selecte. Barcissim son paraules majorissimes.

Mes en concret, us vull agrair que em deixeu fer una de les coses que m'agraden mes dins l'univers culerissim: rajar de Dani Alves.

Comencem per dir que jo no oblido com de gran va ser Dani Alves. No oblidarem mai la connexio que tenia amb Deu durants els gloriosos anys del guardiolisme, aquelles parets inverosimilissimes que mes d'una palleta juvenil han inspirat (i no tan juvenil, ejem). Aixi que per comenCar us deixo aquesta compilacio eyaculadora d'art:


Ara be, no ens enganyem: aixo no ho tornarem a veure. En aquest videos Messi porta melena, i el temps ha tallat la melena de Deu en la mateixa mesura que la qualitat del Danissim. Mes o menys des del temps quan s'afegis un "2" a la samarreta en honor de l'Abidalissim, ja no ha estat el mateix. Ha seguit fent el mateix teatre de sempre, pero ja no ho compensa amb qualitat. Ha passat de jugador a closca humana.


La putada es que no podem fer res. Els dos recanvis que tenim son jerna de la bona. El primer, Montoyissim, no esta ben disenyat. M'agradaria confirmar-ho amb algun expert en biomecanica, pero un tio amb els ulls tan a prop no pot tenir bona perspectiva. Montoya es al lateralisme dret el que Yoplait es als yogurs: jerna. I no parlem de Douglas, un tio que encara no sap perque l'hem fitxat. Ni ell ni nosaltres (gracies Zubi).

A mes a mes l'Alves, que ja baixava poc a defensar, ara es que ni ho intenta. Aixi que el Lucho li devia dir al Busquets que cobris l'espai d'Alves a darrera. Pero clar, Busi ara es capita, i devia dir "jo ja me menjat aquest marron durant 3 temporades, demana-li al rosset", i aixi es com el pobre Rakitic, que tanta qualitat prometia, ha acabat en molts moments dels partits per darrera del Danissim, cobrint el foradissim. Aixo es dur de veure.



I per si tot aixo no fos suficient, no podem comprar-li un recanvi! Es una tormenta perfecta! Alves te al barcelonisme agafat pels collons, l'hem de renovar si o si fins el 2016... no ens queda cap altra alternative... o potser si?! He tingut una revelacio... conec la solucio al problema de la closca humana! Primer fotem a Douglas d'utiller i pajero oficial del vestuari. Segon, venem a Montoya o li comprem ulleres a lo Davids, pero de suplent. I tercer i mes important, reconvertim Bartraca en lateral dret. Si, si, heu llegit be, Bartraca. Encara es jove i es pot reconvertir facilment. I qui millor per donar-li consells que el Jefesissim, que ha canviat de posicio 15 vegades i sempre ho ha fet be? Amb aquest canvi revolucionari, solucionem el problema del lateral dret i a la Closca la posem a la banqueta com a "recanvi de luxe". Amb una mica de sort se l'emporta el PSG.

Dani Alves, no t'oblidarem mai, pero fot el camp nano.

11 comentaris:

  1. BOOOOOOOOOOOH!!!! Penya Barcíssim està d'enhorabona! 2015 l'any dels fitxatges estrella! Amb tots vosaltres directament desde can Planxes... Jordi Busíssim!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Quin munt de coses a dir que tinc sobre aquest post... a veure, una miqueta d'ordre:

    1. Què fot Cuenca al video?!?!? Què fot el yonkarra de Cuenca entremig de l'espectacle que es marquen Lionel i Daníssimo?? Cuenca... vaia killacu!!!

    2. Penya el video és dur. És dur pq es veu l'aspactacla que ha estat Daníssimo. Sincerament molt difícil que aparegui un lateral dret millor que ell. Boh. Vaia màquina. Quina eyaculació artística més sublim que eren aquests dos... (tb s'ha de dir que amb Déu qualsevol s'associa fàcil) però Daníssimo ha fet molt aspactacla a la banda. Molt i no s'ha d'oblidar.

    3. Ara és una xusta comparat amb allò. És així. Però segueix sent el millor lateral dret que tenim.

    4. El concepte closca humana em sembla per aixecar-se i aplaudir fent que si amb el cap.

    5. El tema de Gripaus és cert. Gripaus està flipant. No sap on va. No sap si ataca, si defèn i a sobre em parla andalús amb accent croat. Boh!

    6. Per les ulleres de Montoya (la Toia de la banda) només fa falta un vidre no? Un vidre al mig ja cobreix els dos ulls.

    7. Opció Bartratraca de lateral em sembla etselent. No ens oblidem que Bartratraca DEBUTA amb el Barça contra l'Atlético l'any 2009 com a lateral dret. És el destí!!!

    8. Benvinguts a l'aspactacla

    ResponElimina
  3. No recordava que Bartrete havia debutat a la banda... que gran! Va Lucho, apren del Guardiola i desclosca la banda dreta!

    ResponElimina
  4. No puc estar més dacord amb l'exposicio de la teva tesis.
    Danissimo no tornarà. Paquetet amb un llaç i moltes gracies.

    Per altra banda, em preocupa el crani de Montoya. Voleu dir que no té algu greu?
    Paquetet amb un llaç i moltes gracies.

    A lo important. Douglas?
    Paquetet amb un llaç i moltes gracies.

    Bartraca de lateral no m'agrada. Crec que de central aporta molt més. Mireu, us deixo un video de quan Bartraca cau a banda, a veure què us sembla: http://youtu.be/KURgxMXRDbg

    ResponElimina
  5. Boh!!!!! Benvingut a l'aspactacle Busíssim! He de dir que a Barcissim hem tingut molta sort que no ens hagi afectat la sanció de la FIFA i aquest mercat d'hivern hem pogut fer incorporacions de luxe. El preu oficial pels fitxatges del Valentinissim i de Busissim és 0€, però ens hem deixat 40M€ en les empreses dels seus pares. (Però això ja ho aclarirem als jutjats, el tema és que hem pagat 0€). Eh! I el millor és que són fitxatges de rendiment immediat, com Miopies! :D

    Sobre l'entrada: Dani Alves va ser el millor lateral dret del món durant uns anys, però ja no ho és. El mateix va passar amb Piquetes o Planxes... Ara bé, així com en el cas de Piquetes i Planxes crec que hi ha solució, crec que amb Daníssimo el tema està molt més fotut. Fa un parell o tres de temporades que no fa res més que enviar melons a l'àrea, li guanyen l'esquena cada vegada i, el pitjor de tot, és el pitjor teatrero de la història de la Lliga...

    Que la solució sigui Bartra? Tinc els meus dubtes, Bartra és un tio que ha d'assentar-se a l'equip l'any que ve i ho ha de fer com a central perquè és el que ha fet els últims 3 anys, si ara el canvies de posició jo crec que el mates (recordem el traje que li fot a la banda Bale a la final de Copa...). Jo crec que la solució és intentar aguantar la closca un any més o tirar de la Masia (està clar que Toia i Esmals no son solucions, són problemes i dels gordos).


    ResponElimina
  6. Respostes
    1. Lo de fidaputa anava pel video del juanitu... pero ja que hi soc fidaputa banach tb per estar d'acord amb el XD

      Elimina
  7. Quin aspactacla! Busi came in like a wrecking boh!

    100% d'acord que, tot i estar a anys llum dels seus millors dies, Alves segueix sent el millor lateral dret que tenim i no ens queda altra que renovar-lo un any més.

    Ja fa dies que us defenso Bartra de lateral però no en 4-3-3 sinó en 3-4-3! Al nivell que estan Bartra-Piqué-Jefesito i el to que està agarant Busi, crec que podem jugar així perfectament. I direu, què fem amb el Conillíssim? Pot seguir jugant com a carriler esquerra, semblant a la posició que va jugar Alves a la final del Mundial de Clubs contra el Santos on Guardiola es va sobrar amb un 3-7-0 (amb Thiago donant mega-aspactacla de fals extrem dret - com l'anyoro al cabró...).

    Dit això, no us sembla que al mercat hi ha pocs laterals drets com aquell Alves? Oju al datu:
    > MadriT: Carvajal (no n'hi ha per tant, en defensa deixa molt que desitjar) i Arbeloa (no comments)
    > Atletico: Juanfran (ves...)
    > Man City: Zabaleta
    > Chelsea: Azpilicueta
    > Arsenal: Chambers
    > Bayern: Lahm (aquest si que m'encanta però tampoc és Alves)

    En fi, que ja ens podem posar les piles per trobar substitut en condicions pel 2016.

    La meva proposta avui per avui: Danilo (Porto) https://www.youtube.com/watch?v=muHvgruIgt4

    ResponElimina
  8. A veure, el problema del lateral dret estic d'acord amb Valentintinissim que amb un 3-4-3 no el tindriem tant, i m'agrada la idea de Bartra-Piqué-Jefesito.

    Ara, aquesta temporada vam jugar aixi contra el PSG i va acabar sortint bé, pero va ser un descalabro en totes les linies. Si es vol jugar aixi, s'ha de treballar. I sobretot s'ha de treballar la transicio entre sistemes; i no em dona la sensacio que Luis Enrique tingui moltes llums a nivell tàctic (és una sensacio que em transmet... o millor dit, no em transmet; un altre dia, potser demà, no ho sé, o l'any que ve, parlaré sobre les dificultats de Luis Enrique a aprofitar les rodes de premsa)

    Pero ara per ara juguem 4-3-3 i el lateral dret és el que tenim i Alves és el millor dels tres. Estic dacord amb Banach pero, que és un teatrero de cuidado, i a mi em treu de polleguera.

    Per altra banda, com a president d'aquesta entitat, m'agradaria saber d'on s'han tret els 40M€ que s'embutxaquen els pares dels dos fitxatges d'hivern. Que hi diu tun pare Saül? Ell és el tresorer...

    ResponElimina
  9. Mi papa lleva la plata. Jo soc Saul JR.

    Per cert I came in like a wrecking boh! M'he petat

    ResponElimina
  10. Està clar que tot està ple de simbologia, Rosell deixa el Barça per passar a ser tresorer de Barcissim. Boh.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM